פרסום מאמרים – הנחיות לכותבי מאמרים

0
471

אתם מומחים, כותבי מאמרים או עורכי סרטים ויש לכם מה לתרום באחד התחומים: בריאות, איכות חיים, חינוך או איכות הסביבה ? אתם מוזמנים לקבל במה פתוחה - לפרסם מאמרים וסרטונים מסקרנים ומרתקים בתחומי ההתמחות שלכם, אשר מעניינים עבור קהל גולשים דינמי וסקרן אשר מעוניין להכיר ולדעת עוד.

האתר "למשפחה" מציע מידע מגוון לאלפי הגולשים אשר מבקרים בו ומתעניינים במגוון התחומים של הבית הבריא ואיכות חיים בגישה רעננה. מידע זה כולל תוכן כללי וגם מידע שכוונתו וייעודו עסקי-מסחרי. במועד ההגשה של מאמרים וסרטים לפרסום באתר עליך להסכים לתנאי השירות במלואם. הסכמה זו פירושה מתן היתר וחופש פעולה מלא למנהלי האתר לעשות שימוש בתכנים שהעברת בתחומי העיסוק של האתר.

ההנחיות כאן מיועדות לסייע לך לעמוד בתנאים הנדרשים לפרסום מאמרים וסרטים באתר. בכל מקרה של שאלות, או צורך בהבהרה הינך מוזמן לעיין בפרק "שאלות ותשובות". במידה ויש צורך נוסף תוכל להפנות אלינו שאלות ישירות בדוא"ל כאן.

הגבלת אחריות
האתר למשפחה מהווה במה ומקום לפרסום המידע והתוכן אשר במאמרים ובסרטים. המגישים וכותבי המאמרים, הצלמים ועורכי הסרטים הם האחראים היחידים לתוכן החומר המוגש. האתר אינו נושא באחריות לדיוק בתוכן או באמינות המידע המוגש לפרסום. למען הסר ספק, מגישי המאמרים והסרטים לפרסום משפים בזה את האתר לכל מקרה של תביעה או תלונה עקב תוכן אשר מוצג במסגרת החומר שהגישו.

הנחיות בנושא תוכן

1. מקוריות: תנאי בסיסי לקבלת מאמרים וסרטים הוא שהחומר כולו הוא תוכן מקורי שלך ו/או שהינך בעל הזכויות היחיד עליו. כל פרסום של מאמר או סרט שהוכן על ידי מחבר אחר חייב להיות בשמו ובהסכמתו המפורשים. אין להגיש לפרסום מאמר, סרט או תרגום ללא אישור מפורש וכתוב של המחבר ובעל הזכויות.

2. שפה: לפני הגשת המאמר או הסרט אנא ערוך הגהה לאיכות הכתיבה. במסגרת זו מומלץ לשים לב לכללי הדקדוק והפיסוק התקינים ולמבנה החומר (חלוקה למשפטים באורך מתאים, לפסקאות וכן הלאה).

3. איכות התוכן: מאמרים וסרטים אשר מוגשים חייבים להיות בעלי ערך מוסף ברור בתחומים שבהם עוסק האתר. עליהם להיות תורמים במידע ו/או שימושיים עם הכוונות ברורות ליישום ולביצוע. ניתן לכלול גם סיפורים מתוך ניסיון אישי, מחקרים, חוות דעת ופרשנות.

4. אין להגיש, ובכל מקרה לא יאושרו לפרסום מאמרים וסרטים שבהם נעשה בדרך כלשהי:
שימוש במילים וביטויים שהם שפה גסה, אלימות, גזענות או ביטויים ישירים נגד אדם או נגד קבוצה, דואר מזיק או חתרני (ספאם) ותוכן אשר מתייחס לפריצה של תוכנות, שימוש לא חוקי בתוכן או במידע או בזכויות, סמים, פורנוגרפיה או כל תוכן אשר מיועד למבוגרים בלבד, הימורים או קזינו, פרסום מוצרים באופן ישיר, עידוד הפרת החוק או עידוד של הפרת זכויות של אחר, חלונות קופצים (מכל סוגכולל אבל לא רק pop up, pop over), שתילת עוגיות (cookies) או כל מידע אשר מתערב בתכנים ו/או בפעולת מערכת האתר כולה, שימוש חוזר במילות מפתח מתוך כוונה לקידום ללא תוכן משמעותי, תוכן שקרי או מניפולטיבי אשר מיועד להעלות את דירוג אתר הכותב ו/או העורך במנועי חיפוש, תוכן אשר מעודד או מקדם שימוש או מכירת כלי נשק, משקאות אלכוהוליים, טבק ומוצריו, או חיקויים אשר מפרים זכויות יוצרים, קישורים פעילים לתכניות שותפים.

5. על המידע המוגש לעסוק בתכנים ובנושאים המקצועיים בלבד ואין לפרסם בו פירסום לשירותים ו / או מוצרים ללא הסכמה ואישור כתוב של מנהלי האתר. 

מבנה המאמרים והסרטים

1. מבנה המאמר: המאמר יכלול שלושה חלקים: כותרת, גוף (התוכן), מידע תמציתי על הכותב.

2. מבנה הסרט: הסרט יכלול ארבעה חלקים: פירוט משך הזמן הכולל, כותרת (שם נושא), גוף הסרט, מידע תמציתי על הצלם, העורך והמשתתפים זו.

3. אורך המאמר: כותרת המאמר תכיל לא יותר מ 150 תווים. גוף המאמר יכלול לא פחות מ 700 (שבע מאות) מילים. מאמר ארוך יותר שבו למעלה מ 1000 מילים יוגש כשהוא מחולק לחלקים בני 500 מילים כל אחד. מידע על הכותב יכלול לא יותר מ 700 תווים.

4. אורך הסרט: אורך הסרט יהיה לא פחות מ 90 שניות של תוכן ולא יותר מ 30 דקות. משך הזמן אינו כולל תצוגת פתיחה או כתוביות סיכום, אם יש כאלה. סרטים ארוכים יותר יחשבו כחריגים. לכן, קודם להגשתם יש לפנות לאישור הנהלת האתר.

5. אופטימיזציה של הכותרות והתוכן: האתר זוכה לחשיפה ומיקום גבוה במנועי החיפוש, בין השאר מתוך ההקפדה המקצועית על האיכות, העריכה והתכנים בהתאמה למערכות החיפוש והקידום באינטרנט. מכיוון שגורמים אלה מושפעים בין השאר מן התכנים בכותרת ובגוף המאמר – על הכותב להקפיד לעשות שימוש יעיל ונכון במילות מפתח הן בכותרת והן בתוכן. מילות מפתח מדויקות הן אלה אשר מתייחסות במישרין לעולם התוכן של המאמר או הסרט, ועם יתרון תחרותי.

6. קישורים מקדמים: הינך רשאי לכלול עד שני קישורים בחומר המוגש. לבחירתך, הקישורים יכולים להיות אל האתר שלך ו/או לכתובת הדואר האלקטרוני שלך. את הקישורים ניתן לכלול בתוך גוף המאמר בלבדו, או גם במידע על הכותב. בכל מקרה, קישורים אלה אסור שיכללו כל צורה של הפנייה למכירת מוצרים ו/או קישורים לתכניות שותפים (לפירוט שים לב לתקנון להגשה). באחריותך המלאה לוודא שהקישורים שנתת אכן תקינים ופעילים, ואינם מפנים לאתר או כתובת אשר מבצעים ספאם.

7. תמונת הכותב / העורך והמגיש: כדי להגדיל את עוצמת החשיפה שהינך יכול לקבל כאן מומלץ לצרף למאמר ו/או לסרט - תמונה שלך. מותר שימוש בתמונת הכותב או העורך בעל הזכויות המלאות בלבד. אין להשתמש בסימנים אחרים, כולל, אבל לא רק - סימני מסחר, סימן רשום, לוגו או תמונות שאינן של מגיש החומר.

8. אין לצרף סימנים, קישורים או תגים כלשהם אלא בתוכן המאמר ובמידע על הכותב או העורך והמגיש. בכל מקרה אחר הם ימחקו באופן אוטומטי.

9. נא להסיר כל מעברי שורה מיותרים. הגשה של חומר עם שורות סמויות או מעברים עודפים עלולה לפגוע בעריכת המאמר להגשה ובין השאר גם במיקום הקרדיט לכותב או למגיש.

10. מילות מפתח: הן חלק מהותי ומשמעותי בדירוג התכנים שאתם מבקשים לפרסם אצלנו על ידי מנועי החיפוש ואתרי האינדקסים למיניהם, כולל בחיפוש הפנימי באתר. כדי למשוך אל התוכן שלכם את הקהל המתאים ביותר - יש לצרף למאמר ולסרט את רשימת מילות המפתח האיכותיות והרלוונטיות, כשהן מופרדות זו מזו בפסיק וללא רווח (לדוגמא: איך לבנות,תוכן ייחודי,פרסום חינם)

11. הקטגוריה הנכונה: כדי ליהנות ממירב התרומה של המאמר, או הסרט, שלך חשוב שימוקם בקטגוריה הנכונה. אנא שים לב להיצע הקטגוריות באתר וצרף את שם הקטגוריה המתאימה בעת ההגשה (ניתן לציין עד שלוש קטגוריות). במידה ונראה לך שיש מקום להוסיף קטגוריה חדשה – אנא ציין זאת במפורש. במידה והנהלת האתר תמצא זאת לנכון – יפורסם החומר בקטגוריה החדשה אוטומטית.

לחץ כאן להגיש מאמר או סרטון

פרסום_חינם_פרסום_מאמרים פרסום_חינם_סרטונים